Ceysima Kızlar ev taşıyorum ve bebegimde yarın 2 aylık olacak ben 2 aylık aşıyı 1 hafta sonra yapsam bir sıkıntı olur mu illa gününde mı olmalı
merve0128 Ceysima evet aynı gün olmalı işinizi bekletmelisiniz bence bebeğinizin aşısını yaptırın gününü kaçırmayın boşuna şu gün gelin demiyorlar
Areninannesi33 Ceysima ben oluyor diye biliyorum.Dün ikinci ay aşısını yaptırdım.Aile hekimliğinizi arayın bilgi veriyorlar.
Ceysima Kolafatma ev bugün toplantı doğu görevi var esimin mecbur taşınmak zorundayım hepsi üst üstte geldi
cinemmm Ceysima ben de bir hafta sonra yaptırmıştım çnkü araya bayram tatili girmişti sağlık ocakları kapalıydı , sadece sonraki aylardaki aşıları da o şekilde sarktı sizde sorun sağlık ocağına bence en doğrusunu onlar bilir
Fabulas Ceysima bizim tam vaktindeydi sonra doktor aradı 1 hafta erteledik aşı bitmişti stoklu geliyormuş. Bir sorun olmadı yani