Benimoykum Ikrazumra19 Yok canım yoldan gelmiştim çokta narinimdir bende ağrı sızı olursa diye korkuyordum ama kol ağrısı bile olmadı şükür sadece biraz yorgunluk ve uyku yaptı o kadar