Kizlar 3 aylık bir oglum var ve geçen ay adet oldum emzirmiyorum sadece 1.5 ay emdi oda az az sütüm olmadığı için mama takviyesi yaptık ve geçen ay yumurtlama zamanı ilişki oldu ve ben bunu sonradan fark ettim korunmada olmadı bu ay adetim gecikti 3. Gününde yaptım çıkmadı 6 .gününde yaptım yine bişey çıkmadı şuan 1 hafta gecikme oldu ama hala olmadım acaba geç döllenme mi oldu da idrar testinde cikmiyo ne kadar beklemem lazım test yapmak için birde allahini seven linclemesin nie korunmadin falan die gelen Allah’tan olursa verir sabrını rabbim