Minel355 Meraba anneler doğum yapalı 3 gün oldu sezeryan ile yaptım göbek deliğinden itibaren sezeryan yarasına kadar.olan yerde his kaybi var sizde durumlar nedir , birde rahatça yatıp kalkabiliyo musunuz ben yatmakta çok zorlanıyorum
Muhasebeciana Minel355 canik cok gecmis olsun bebeğinde hayirli olsun insallah saglicakla buyut ❤️ bende spinal sezeryan oldum 10 ay once ayni seyleri bende yasamistim o uyusukluk hissizlik hissi birkac aya kadar kendiliğinden gececek hatta simdi bunu okurken acaba benim ne zaman gecti kayboldu diye bir dusundum cok normal yani daha cok tazesin yatip kalkma gezme olayi bende 5 gun cok zorlu olmuştu ama 6.ci gunden sonra daha rahat olmustum hatta 22-23 gunlukken baza bile kaldirmistim kaynanam bendeydi o sirada gordu hatta kizdi bana kizim ne yapiyorsun bana seslensene diye yani zamanla toparliyorsun canim gecmis olsun tekrardan ❤️
Kkkubraa Kkkubraa Minel355 bol bol yürüyüş yapmanı öneririm yatarak sezeryan iyileşmiyo bol bol yürümen lazım 1 hafta 10 güne tamamen toparlanmış olursun hayırlo olsun
Minel355 berenduha normal ozaman , teşekkür ederim yattma durumunuz nasildi sağ sol normal yatabildiniz mi acaba
berenduha Minel355 uzun süre sadece sırt üstü yatabildim hareket edemiyordum ama yürüdükçe açılıyor insan ağrınız olsa da sık sık yürümeye öalışın
uyus Minel355 merhaba bende sezeryan bir ay oldu his kaybı var uzun süre devam ediyor.zaten sezeryan olan yer herzaman uyuşuk oluyo ..bende yatamiyodum hep oturarak uyuyodum
Krtlmy Minel355, 15 gün oldu doğum yapalı 10. Gün eski halime tamamen döndün ilk hafta oturup kalkmakta yürümkte zorlanıyodum his Kaybı göbeğimde hafif var hala
uyus Elfydr Evt benim ablam 20 yıl oldu son sezeryan olalı.ama haala diyo agır iş yapınca .yangı yapiyo tahriş oluyo diyo.uyuşuk diyo
zeome yaklaşık 1 sene oldu his kaybı hala var izimde öyle iyileşmedi geçsin dıye beklyrm ama göbeğimle izim benle bütünleşti bedenen çökmüş ruhen bunalmış hissdyrm
Oykusareninannesi Minel355 sürekli yürüyüş yapın yatmayın yatmak iyileşme sürecinizi uzatır 5 günden sonra toparlarsınız 2-3 hafta sonra yüz üstü bile yatmıştım rahatça merak etmeyin geçecek ☺️ Kızım 5 aylık his kaybı bende de hala var 6.aydan sonra biraz biraz düzeliyormuş diye duydum arkadaşlarımdan 🤗