Asden Kızlar doğum yapalı 35 gün oldu. İlk 20 gün yoğun kanamam oldu. Sonrasında azaldı rengi de açılmıştı ama şimdi 2 gündür tekrar arttı ve kırmızılaştı sanki Regl gibi. Acaba Regl mi oldum?