Kızlar bu aralar hiç bişey yapasım bişey yiyesim gelmiyor enerjim yok sürekli yatasım geliyor iştahım 0 nerdeyse sağlık ocağında kan verdim sonuçlarımda değerlerin normal dedi düşüklük yok dedi ama anlamıyorum neden böyleyim benim gibi olan var mı çözümü neyde buldunuz ?