Aysekoroglu aynen bizde bir gece fototerapi aldık. Size de çok geçmiş olsun. Sizinki daha çok yeni imiş aman ihmal etmeyin bol bol emzirib geceleri de kalkın. 10 dk bile emse yeter ben emzirdim emmedigini biberonla sağıp verdim asla vazgeçmedim gözlerinin içinde bile vardı sarılık… 2. Ayına yakın geçti işte