Merhaba, 8 aylık oğlum aşırı derecede babaya düşkün. İkimiz yan yanayken kesinlikle bana gelmek istemiyor,hep baba kucağına alsın istiyor. Biraz kendime çeksem çığlık atıyor. Özellikle son 1 aydır bu şekilde.çok üzülüyorum. Bana karşı güvenli bağlanmayı sağlayamadık mı acaba? Baba yokken bana çok iyi gülüyor oynuyoruz. Buna benzer bir durumu yaşayan var mı acaba,geçici bir durum mudur,fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.