Bebeğim 4 aylık, kan damlası verıyorum 3,4 gündür. Bilmiyorum denkmi geldi ama vermeyı unuttum dün.. Gayet ıyı uyudu. Ama verdiğim gunler gece uykusu daha huzursuz, sürekli hareket halinde. Ayrıca kakasını da gece yapmıyor.. Taki öğlene kadar... Sizde nasıldı