Geçen gün haberlerde gördüm kadın çocuğuna şırıngayla bir kaç defa çamaşır suyu enjekte etmiş. Çocukta haliyle ağlıyo yavrucak. Baba sürekli hastaneye götürüyormuş dr nedenini bulamıyorlarmış nedense. Sonra da durumu baba farketmiş sanırm tam izleyemedim de. Çocuk mucizevi şekilde hayatta işte öldürmeyen Allah öldürmüyor. Böyleleri de anne oluyor adına da anne deniyor kanım dondu.