Sabahtandır oğlumun ateşi var (13 aylık) 38lerdeydi sabah .Hastaneye götürdüm öğlen gibi doktor calpol ve antibiyotik verdi boğazı biraz kızarmış onun dışında bir şey yok dedi .hiçbir şekilde uyumuyor bir şey yemiyor az önce de bir baktım ateşi 39.4’e çıkmış ne yapacağım bilmiyorum yine hastaneye mi götürsem sizce ne yapsam