Arkadaşlar benim migdemde sorun var 3 aydır hiç bişe yiyemiyorum ve zayıflıyorum vücudum neysede yüzüm çöküyor resmen eskiden yüzümü begenirdim ama artık begenmiyorum makyaj bile yakıştırmıyorum artık yesem hemen toparlarım ama yiyemiyorum da şu güzellik merkezlerinde yüzü dolgunlaştıracak bişe yapılıyormu acaba böyle kalıcı sekilde böyle seylerim hiç sevmezdim ama kendimi mutsuz hissediyorum eşim kızıyor böyle düşünme diye ama ben cok takıntı yaptım