Duru33 Slm kızlar 🥰 bebeğim 6 aylk sadece mama yiyor ne zamana kadar mama kullanılcak kaç aylık olunca bırakılacak sizler ne zaman bıraktırdınz
GoGirl Duru33 19 aylik gunde 1 kez hala iciyor 12 aylikken gunde 2 kez iciyordu ogle ve aksam uykusu oncesi
OncedenGurme Duru33 doktorlar 2 yaşına kadar içmesini tavsiye ediyor, mamanın içeriğinde bağışıklık güçlendirici öğeler var çünkü