Tugba471 ne apart ne otel 😂
kahvaltısı var acık büfe. diğer öğünler size ait. dairede tüm kapkacak var ev gibi ama biz gittğimizde dışardaki yerlerde yiyoruz. pidecisi gözlemecisi hamburgercisi falan var. denize sıfır, havuzlar kadın erkek ayrı ayrı giriyosunuz ama deniz karma. kadınlar icin ayrı denizde var. çok büyük bi yer olanakları güzel, atv bisiklet lunapark falan var. adım başı park var. ben cok rahat ediyorum. pendikten feribotla yalova ordan da 1 saat minübüsle varıyoruz. toplam yol ücreti 70 lira falan tutuyo gidiş dönüş. ağustosta 5 gece 6 gün gidicez biz 2375 lira ödedim