Asden Allah razı olsun
benim gebelikte başladı tansiyonum bunun yüzünden baya sıkıntı çektim bebeğim erken doğdu vs. Hala tansiyon kaldı ara ara çıkıyor düşüyor dengesiz bi durumdayım. Dahiliyede takipliyim holter takılmıştı bana takip için o yüzden çıktı tansiyon sorunum