Merhabalar.Doğum yapalı 9 hafta oldu ve ben 8. Haftada adet oldum.40 kontrolüne gittiğimde doktorum yakında adet olmazsın demişti.Adetim normalde 5-6 gün sürerdi bu kez 8. Gün ve hala devam ediyor.Acaba böyle normalden uzun süren var mı?Bir de Doğum kontrolü için Cerazette kullanmaya başlamıştım 7. Haftada onunla ilgili olabilir mi?Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen?