Rabia1309 inanın hepsi geçiyor, geçmez diye düşünüyoruz belki o dönem ama hepsi geçip gidiyor. Bir bakmışsınız bebeğiniz yaşına girmiş, sonra göz yaşı pıt🥲 o yüzden bu anların tadını çıkartmaya çalışın🕊
göğüs ucu için gümüş kapak öneririm, birde karbonatlı su hazırlayıp pamukla sürüyordum çok rahatlatıyordu emzirceğim zaman temiz ıslak bezle siliyordum yada yıkıyordum göğüs ucunu