ballisi_annesi merahaba kızlar grip oldum bogazım ve kulagım da agrı var emzirirken peditus şurup tan ben içsem olurmu içen oldumu malum parol dan başka bişe içemiyorum😔
KutayinAnnesiii Ben doğum yaptığımda hastalanmıştım doktor aferin hap vermişti bana 2 türü var ama hafif olanını emziren anneler kullanabiliyor uş antibiyotik de vermişti ama kullanmadım onu iyileştim 2 3 güne