Alyamm- Merhabalar benimle aynı durumu yaşıyan varmı lütfen yaşıyan ve bilgisi olan paylaşırsa sürekli ağlıyor 1 -2 gündür böyle birden ağlıyor ve ne yaparsam yapıyım asla susmuyor
nerminbal Alyamm- benim oğlum da 3 aylıkken öyleydi hala zaman zaman oluyor yenidoğan dönemimden çıkıp büyüme atağına giriyorlar sonra 2 haftaya düzeliyor
Alyamm- masalkusum gazını çıkartıyor ve şu zamana kadar o kadar sakindi hep 1 kaç gündür böyle ağlamalar