Bebeğim doğduğundan beri kakasını geç yapıyor. Şuan 8 buçuk aylık ve 4-5 günde bir kati bı sekilde keçi gibi yapiyo. Bu sabah kakasıni yaparken yarıda kaldı taş gibi elimle çektim resmen çok ağladı çok canı yandı. Böyle büyük kabizlik sorunu yaşayan varmı ya. Doktora gittik şurup verdi kakayi yumusatmasi için lavman verdi gerekli olursa diye bide fitil. Şurubu icirdim sadece. Yine yapamazsa lavman yapacağım. Ama ne sıkıntısı olabilir acaba bağırsakları mi tembel. Haftaya çocuk doktoruna götüreceğim. Lifli ekgidalar da yiyor suyuda bol içiyor anne sütü alıyor. Aynı zamanda SMA devam sütü kullaniyoruz. Ay başına gelen varsa nasıl çözüm bulduysa yazsın lütfen poposu kanıyor hep bugün artık çok çaresiz kaldık babasıyla eni konu kakayi elimizle cikarmaya çalıştık o an yapcak hicbise yoktu çünkü çok ağladı cokk 😔😔😔 doktor mamayı değiştirin dedi ama Aptamil ve hipp markada kullanmıştım ozaman da böyleydi