OmerNevra Kızım (9 yaşında) ve eşim pozitifler 42 günlük bebegim var oda bugun keyifsiz ateşi 37 37,5 arası napacagımı şaşırdım atlatan anneler fikir verin lütfen
OmerNevra Hasanbazid gece hastanede müşaade altında kaldık ateşini düşürdüler tetkikler yapıldı geldik eve insallah gelmiş geçmiş olur
Hasanbazid Bir haftaya inşallah iyileşir siz bol bol emzirin su da icirin korkmayın 🙏Rabbimin izniyle hemen’de iyileşir🙏
Svd-zynp Çok geçmişler olsun malesef ki aynı durumu bende yaşıyorum benim de bebeğim 59 günlük testim pozitif pozitif çıktı bebeğimin ateşi 37 37.5 arası ateş düşürücü kullandığımız halde ne yapacağımızı bilemez hale geldik inşallah bu kötü günleri atlatırız