Buse_arif12 Oglum 3ay 6günlük salya akıtan bi cocuk deildi elimi tuttugu an agzına götürüyor gün geçtikce daha cok salya akıtıyor acaba dişmı cıkarıcak aşırı derecede huysuzlanmaya başladı napcam bilmiyorum üstü başı sırıl sıklam ıslanıyor
Ereninannesi1 Buse_arif12 bizimkide öle şuan 2.5 aylıkken başladı doktor diş çıkarmaya başlamış takip edin dedi şuan 3 aylık
Ozgefath44 Buse_arif12 benim kızımda 3 ay 21 günlük onunda 2 haftadır hep salyaları akıyor elleri ağzında diş kaşıyıcı denedim damakları ile sıkıyor haftaya cuma 4 ay kontrole gidicez o zaman doktoruna sorucam bakalım ne der 😊
Aslmra80 Buse_arif12 daha erken diye düşünüyorum ama bazı bebeklerde erken çıkarabiliyor tanıdığım birisi çok salyasina şeyi denemişti dis kasiyici varsa onu dolaba koydu sonra ağzına verdi bir süre sonra faydası oldu demişti sizde fayda olur mu bilmem
Asl90 Buse_arif12 canım benim oğlumda 2. Ayında başladı heryer su oluyordu ama ilk dişini 9. Ayında çıkardı. Belki diş olabilir ama olmama ihtimali daha yüksek. Diş etleri beyaz mı ona bakın bi zaten diş olunca anlaşılıyor. Görüyorsunuz damaklarda ondan sonrada biraz zaman geçiyor çıkıyor dişler.