Zeynep_merve
bol bol emzirin başka bişey yapmayın 6. Aydan sonra yemeğinize dikkat edersiniz benim bebeğim 7. Ayına girdikten sonra ben diyetisyene gittim ama 7 ay içinde 15 kilo verdim zaten sadece emzirerek 4 kilom kaldı onu da yağdan vermek için diyetisyenle başladım bol boş emzirin hiç stres yapmayın zamanı gelince gider :)