Yakamoz__00 10 günlükken agzından burnunda dolu dolu süt geldi. Nefessiz kaldı, Kollarını yana açıp kendini geriye attı. Allahtan annem vardı da hemen kucagına alıp pıtpıtlattı. Nefesi yerine geldi. Daha sonra 2 kez daha oldu. Yine annem vardı aynı şekilde kendine geldi. Ondan sonra sakin kalmam gerektiğini ögrendim. İlkinde öldüm öldüm dirildim. Halbuki normaldi, yeni emmişti ve reflüsü vardı. Gaz atmak için kendini sıkarken yukarı cıkmıstı hepsi. Suan 3.5 aylık ara ara oluyor. Ya da dediginiz gibi cok hızlı emiyor bazen de tükürüğü bogazına kacıyor. O kadar alışmışım ki ondan sonra hemen kucagıma alıyorum. Sırtına falan vuruyordu. Bazen evirip çeviriyorum o derece stres oluyorum. Ama sakin kalmak gerekli gercekten. Bence zamanla alışırsınız. Tabi destek almak da sizi daha rahat ettirebilir. Hem daha önümüzde ek gıda zamanı var. Ben en cok ondan korkuyorum ama bir şekilde atlatacağız.