Zeynep97 Selam kızlar Bebegim 16 aylik ne bulursa ağzına götürüyor artik geçerken yoruldum bir çözümü varmi Kagit kalem oyuncak kumanda telefon aklınıza ne geliyorsa
Ebraryz Zeynep97 Çocuk sonuçta normal bence yedi aylık bebeğim oral dönem de herşeyi götürüyor niye götürüyor diye sorgulamiyorum çocuklar gayet normal sizde sorgulamayin bence :)
Zeynep97 Ebraryz artık birakmasi gerekiyor bu zamanlar da o yüzden soruyorum. Anneler nasil bıraktıriyor diye soruyorum 7 aylik bebek tabi ağzına biseyler götürür disleri çıkıyor bu cok normal zaten sorgulamaya gerek yok zaten bu bilindik bir şey :)))
Ayse1989 Benimde bebegm 16 aylık oda öyle herşey agzına getirmeyi çalişiyor her bebek kendine özgüdür merakkımdan soruyorum tekli kelimelerde neler söylüyor gelişimi nasıl aylari aynı niye sordum
Zeynep97 Ayse1989 sadece baba mama dede baska bir anlamli kelimesi yok kendince bir şeyler söylüyor sadece