merhaba tecrübeli anneler
20 günlük bebeğim var sezeryanla doğum yaptım sütüm gelmedi başta mama verdik şimdi hem anne sütü hem mama veriyorum doyuramıyorum sürekli aranma reflexi var memede 5 dk durup uyuyo sonra bir çığlık tekrar meme veriyorum en son mama veriyorum sinirlerim bozulmaya başladı çişli bezde sıkıntı yok günde 7-8 defa yapıyor sizler nasıl yaptınız yenidoğduğunda?