Merhabalar
Kızım 5 ayini doldurdu bugün . Göğüs ucum kısa doğduğundan beri doğru düzgün emziremedigim için sütum çok olmadı (3 saatden sonra sağımda en fazla 100 ml). Elektrikli 3 tane sağma makinası denedim sütüm vardı ama akmiyordu ilk zamanlarda psikolojik olarak bu yüzden çok yıprandım . Konuya geleyim şuan günlük 30-50 ml sütüm çıkıyor .2 saatte bir 150 ml mama içiyor. İştahı güzel fakat ek gıda konusunda kararsız kaldım . Destekli oturuyor , yediklerimize de ilgisi var .6 . Aydan önce başlamam diyordum ama kararsızım . Fikirlerinizi paylasir misiniz