Selamlar hanımlar. benim bebeğim 7,5 aylık nasıl aktiviteler yapsam bilemiyorum çünkü çok hareketli,sıkılgan ve diş çıkarma dönemi olduğu için hem huysuz hem de eline aldığı her şeyi ağızına götürme eylemi içinde. Bu durumda gelişimini olumlu etkileyecek oyunlar veya oyuncaklar önerir misiniz?