Rabiaustkat1 Arkadaşlar bir sorum var iki oğlum var biri bir yaşında diğeri 2 yaşında. İkiz bebek arabası istiyorum ama sizce kullanislimi ? Birde yanyanaa olanmi yoksa önlü arkalı olan arbaalarmi daha iyi sizce kullananlar varmı ? Teşekkür ederim şimdiden 🙂