Abc567 Merhaba bebeğim 6 aylık. Gözümün önünde bez ile oynuyordu. Megersem içindeki küçük parçacıklari yemiş. Ağzının kenarında filan vardı.oyle farkettim. Birşey olur mu.
Egelim Abc567 Bir problem olacağını sanmıyorum, bu tarz durumlara dikkat etmek lazım ama. Boğazında kalacak cisimlerde olabilir.
Abc567 Egelim evet haklısınız. Bez nasılsa birşey olmaz oyalansin iki dk diye verdim. İşim vardı iki dk. O esnada yapmış yapacağını.
Doga_sever Abc567 ah bu bebekler. Benimkininde agzindan cam parcalari cikardim bugun ;( ne olur ne olmaz diye goturduk acile.