Merhaba arkadaşlar 1 yıl 3 aylık bir oğlum var çok az yemek yiyor sürekli beni emmek istiyor ama benim de sütüm azalmaya başladı hiç iştahı yok Ne yapacağım bilmiyorum peşinde Dolanıyorum yemek yedirmek için ama Kafasını sallıyor Hayır anlamında biraz zorla ince ve elimdeki yemeği itiyor Yani tamamen inatlaşıyor zorlayınca ne yapmam lazım Nasıl iştahını açmam lazım Fikri olan varsa lütfen paylaşabilir mi