En_guzel_yanim Duru33 geçin bişey olmaz. Bende 1 hafta 10 gün kala geçmiştim 2 numaraya. Şuanda 7 ay 20 günlüğüz 3 numaradayız
acimavi Duru33 kilosuna dikkat edin, ben bebeğim 1 aylık olduğunda 2 numaraya geçmiştim, son 4-5 aydır 4 numara kullanıyoruz. 6 aylık bebeğiniz 1 numara bez sıkı gelmiyor mu🙄 alt sınırdaki kiloyu tutturunca bez numarasını arttırdım ben hep, rahat olsun diye
Nhlady Duru33 Ben SMA kullaniyordum uzerinde 1 numaranin uzerinde 0-6 ay yazilmisti demekki 6 dan sonrasi icin 2 numaradir
En_guzel_yanim -gzgl kayınpederim yanlış almış 2 numara yerine 3 numara almış. Geri de vermedik. Bişey olmaz herhalde
-gzgl En_guzel_yanim sanırım 1 ve 2 numaralı mamalara göre daha koyu kıvamlıymış kabızlık falan yaptı mı sizde