Bebegim 11 aylik ilk aletimi 8 aylıkken oldum 5 gün falan geciktigi olmustj 2. Kez oluşumda simdi 8 gün oldu bir defa geri çekilme yöntemiyle birliktelik yaşadık son adetimden sonra. Böyle bir gecikme olması normal midir? Başına böyle bi durum gelen var mı test yapicam cesaretim yok