Benim kızımda burnu 20 gunlukken tıkandı neredeyse 1 ay geçmedi. Sonra odasına nemlendirici aldık düzeldi. Geçenlerde yine tıkandı, evde de değildik, üşüttük diye düşündüm ama nemlendirici kullanınca yine düzeldi. Belki denk geldi ama kuruluk da cok tıkıyor bebişlerin burnunu. Ben en az %55 yaptığımda toparlıyor burnu.