Serpil26 Ben doğduğundan beri hiç hadi uyutayım uyku saati geldi diye çabalamadım hep kendi düzenini kendi oluşturdu salıncakta sallanırken uyudu ,sakin müzik açtım uyudu .Saati saatine uyumadı başlarda farklı zamanlarda uyudu ama hep uykusunu almış mutlu bir bebek olarak uyandı.Bir yaşında uykusu gelince nerede uyumak iterse orada uyuyor .Sallama,pış pış kucakta uyuma hiç yapmadım .Emziği de 2 aylıkken alıştı 7. Ayında bıraktı