Qwerty1 canım öncelikle kolostrum gelir onu alsın bebek bi çay kaşıpıda olsa 10-15 gün sonra tamamen sütün olcak endişelenme bende sütüm yok diye üzüldüm mama verdim 60 ml den fazla gelmezdi sonra düzeldi mamayı kestim 20 gün sonrasında emzir bol bol sıvı tüket