Minikprensannesi Hanımlar oglumun agzında dılınde pamukcuk var nasıl geçirebılırım bıldıgınız etkili yöntemleri yazar mısınız acıl olarak gecirmem lazım cunku mamasını içmiyor aç aç takılıyor bu seferde huzursuzlanıp aglıyor
Cekuli Minikprensannesi mama yemeyecek kadar yoğunsa doktor büyük ihtimalle mikostatin verir doktorunuza danışın bence
GmzSnn Minikprensannesi ben pamukçuk olmaması için 1 aylıktan itibaren su werdim ağzı temizlensin diye her emzirmeden sonra we emzirdikten 1 saat sonra bi kaç kaşık
deletedmom2200 Minikprensannesi karbonatlı su ile her gün 3-4 kere sil canım , parmağına gazlı bezi geçir karbonatlı suya batır iyice süzdür ki bebeğin boğazına damlası kaçmasın , düzenli olarak ağzının içinde parmağını dolandır hassas bir şekilde dilinin üzerine dokun ama sert olmasın ki midesi bulanmasın. Toparlar mutlaka merak etme ve mama içiyorsa her mamadan sonra 1-2 çay kaşığı su verebilirsin kalıntısını temizlesin.
Masalmarmaris Benim kızımında ağzında pamukçuk çıktı, doktora götürdüm hemen mikostatin verdi, günde iki kere sabah akşam ölçeğiyle. Benim göğsüm içinde krem yazdı. İki günde geçti. Endişe edecek bir şey olmadığını söyledi doktor korkma canım
Haticeisik Bebeginizi her emzirmeden önce kendi göğüs ucunuzu karbonatlı su ile silin emzirdikten sonra da bebeginizin ağzıni ayni sekilde temizleyin ben böyle yaptım
deletedmom2200 deletedmom2200 bir çay bardağı kaynamış ılınmış suya bir çay kaşığının yarısı kadar -fazla olmasın- karbonat katıp karıştır iyice homojen olana kadar canım bu oranı yaptık biz. Ayrıca imkanın olduğunda eczaneden İngiliz karbonatı al , mutfakta kullanılandan daha iyidir.
Gkceemr Minikprensannesi karbonatlı suyla silebilirsiniz arkadaşıma doktor önermiş daha da geçmezse ilaç tedavisine başlanılacağını belirtmiş
Kubrahafsa Karbonatli suyla gunde 2 3 kere sil bide her emzidginde ya da mama ictiginde su icir agzini temizleme amacinda . Pamukcugu agizda kalan anne sutu ya da mama yapiyor