Merhaba kızlar oğlum 18 aylık yaklaşık 3 aydır parmak ucuna kalkıp öyle yürüyordu ama bu sonbir haftadır daha uzun basmaya başladı bir kaç kişide de gördüm parmak ucunda yürüme ama sizce sorun oluşturur mu zamanla yada başınıza geldi mi o dönemde randevu aldım doktora gostericem mutlaka