AslanannesiAyse Bugün aşımızı olduk 1 kol ve 2bacaktan bu ilk bebeğim tecrübesizim şuanda bebeğim çok huysuz ne yapmalıyım?
Ygtakn AslanannesiAyse canım biraz ateş cıkabılır korkma atesi cıkınca bi calpol ver basına koltuk altına ıslak bez koy
mllhh AslanannesiAyse Bizim de yarın var gitmeden önce ateş düşürücü verdiniz mi? etrafımdakiler ve diyo hemşireye sordum o da vermeyin dedi
changeyourlife AslanannesiAyse bizde bugün aşı olduk bi ara fazla ağladı sanırım acısı çok fazlaydı şimdi calpol verdim uyudu ama çok ağladı yavrum sizede geçmiş olsun 😔
dandiniko AslanannesiAyse iyi çok şükür çıkmaz inşallah. 1 çay kaşığı calpol verirsiniz. Geçmiş olsun
Deletedmom_14 Benim de bebegim 2 bucuk aylik gecen haftalarda biz de olduk, ben duzenli olarak atesini kontrol ettim cikinca calpol verdim indi, hic endiselenme kolaycacik atlatirsiniz ins bu geceyi.
changeyourlife mllhh o şekilde verince aşını etkisi olmuyor diyorlar bence aşıdan sonra verin bize bugün aşı olduk