BiciNanaMusi 10 dk çok kısa bir süre değil mi? Tutar o belki saatlerce tutar, çok sık alıp tuvalete götürmek sürekli çiş var mı demekte ters tepebilir. Bir de şunu sorun ‘ bebeğim eğer hazır değilsen tuvalete çiş kaka yapmak istemiyorsan bezini bağlayım istediğin zaman, istediğin gibi bezine yap çişini kakanı. Bezi senin istediğin başka bir zaman çıkarırız, böyle zorlanıyorsan bağlayalım tekrar şeyin. ‘ çünkü böyle olmaz belli ki oturmamış bir şeyler, kimseyi dinlemeyin bunun geci erkeni yok. Bebek ne zaman isterse o zaman doğru zamandır.