Ben-matilda benim de bebeğim 2 ay 13günlük. İkiz bebekler. Normalde anne sütü veriyorum ama bazen sütümün yetmediğini düşündüğüm zamanlarda mama veriyordum. Maalesef iki gündür kaka yapmıyor. Herkes bir hafta yapmaması normal diyor ama bebek sürekli ıkınıyor uyuyor olsa bile çığlık atarak uyanıyor. Çok huzursuz. Doktora gittik ultrasonda kakadan ziyade çok fazla gaz göründü bağırsaklarda. Doktor gliserin lansuk diye bir fitil verdi korkmadan kullan herhangi bir yna etkisi yok ama haftada maksimum iki kez kullan dedi. Fitilin çeyreğini kullandım daha popoya değdirir değdirmez bebeğim kaka yaptı ve rahatladı