Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 17 buçuk aylık ve hala yürümek istemiyor. Doktor bundan bir buçuk ay önce korktuğunu ve güvende hissetmediğini bu yüZden yürümediğüni herhangi fiziksel ya da biyolojik bir sorun olmadığını söyledi. Tutunup yürüyor, desteksiz oturduğu yerden kalkıp istediği kadar ayakta duruyor, elinden tutunca nerdeyse koşarcasına yürüyor fakat tutunduğu bir şey olmadan asla adım atmıyor. Herhangi bir travma hastalık vs geçirmedi , onu etkileyecek ve korkutacak bir düşme olayımız falan da olmadı ama neden bu kadar cesaret edemediğini anlayamıyorum. Bu tür tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.