Selamlar arkadaşlar.
Ne yapsam kendime bebeğin ağlamasının normal olduğunu kabullendiremiyorum. Ağlamaya başladığında bir süre sonra dişimi dilimi ısırmaya başlıyorum. Daha fazlasını da yaptığım söylenebilir. Çocukken ağlayarak büyüyemedim pek, ağladığım zaman çok çok çok kızılırdı. Bunun etkisi mi? Yoksa bu kadar derine inmemeli miyim? Tahammülsüzlük derken o ağlamayı halletmeliyim olarak görüyorum yani ağlatmamalıyım. Kolik bir bebekti kızım onların nasıl ağladığını bilirsiniz o zaman bile bu kadar ağlatmadım. Ama şuan 9.5 aylık ve istediği olmadığı zaman of of of😒 siz nasıl tahammül ediyorsunuz?