Kızlar,bebeğim 4.5 aylık. Sadece mamayla besleniyor. Normalde 2 defa civarı uyanırdı yemek için.bu aralar çok daha sık uyanmaya başladı. Beslenip hemen yatıyor. Uyku problemimiz yok. Daha az beslenmesi için neler yapabilirim? Ayımıza göre 1 kg fazlayız çünkü.