babyandmom1 en iyisini doktorunuz bilir ama benim yaşadığımı anlatıyım size. Benim kızım 35 haftalık doğdu ve ememedi. Sağarak verdim sütümü ve mama ile takviye yaptım. 1,5 aylıkken emmeye başladı çok hoşuma gitti ve kendi kendime mamayı kestim emiyo diye. Doktora bi gittik ki bebek kilo almayı bırakın zayıflamış. Hiç açım diye ağlamıyodu ve çişi kakasıda iyiydi ben doyuyo sanmışım. Doktorum mamayı kesme demişti gerçi bi sonraki ayda gereğinden fazla almış mamayı kes sadece emsin dedi 😁 yani bence doktora sormadan mamayı kesmeyin derim.