Nefeshiramm az önce başka bir posta yazdım. Ollim hep sağa bakıp sağa yatıyordu. 3 aylıkken fark ettim doktora gittik. Başı yamuk olmuş resmen oğlumun. Hep sola yatırdım gece kalkıp kalkıp başını çevirdim. Bu uğurda çok uykusuz kaldım. Gündüz en sevdiği oyuncak, çıngırak, hışırtılı kitap hep sola koydum. O yöne bakmasını sağladım.
Şimdi 5.5 aylık iki yöne de rahatça dönebiliyor ve başının yamukluğu da düzeldi 💕
(Şimdi okudum Tv izlet diyenler olmuş. Telefondan müzik açarım yine de iki yaşına kadar Tv izletmem. Ben eğitici köpekçikten faydalandım. Sevgilerle)