Momms Kizlar selam, 2 aylık bebeğini emziriyorum korona aşısı yaptıran var mı aranızda vurulduğu gün emzirme gibi bı uyarı aldınız mı ?
arc-1521 Momms ben ilkini 29 günlükken oldum ikincisini de 3 hafta önce valla ne kol ağrısı doğru dürüst ne de her hangi yan etki yaşadım emzirmeye devam ettim
mderininannesii Momms Ben dün oldum ilk dozunu daha kimse bı şey demedi kol agirisi cektim baya bı bugün daha iyiyim