Evett sevgili anneler daha önceki postlarımdan bilen olabilir Rabbimin hediyesi 8 aylık bir kızım var 😊 Allah beterinden korusun doğduğu günden beri kolikti, besin alerjisiydi , meme reddiydi derken cok zorlu ve meşakatli bir emzirme dönemimiz oldu. Ek gıdaya gectigimizden beri de emmeleri iyice azaldı çoğunlukla gece uykusunda beslemeye başladım.. bayramda da izmire ailemin yanina gittik orada da sıcakta ve kalabalıkta iyice uzaklaştı derken sütüm iyiden iyiye azaldı sanırım artık bitmeye başladı. Kalbim daha çok küçük keşke biraz daha emse diyor aklım mantığımsa şımarıklık etme 8 ay emmesi bile yeter diyor. Biliyorum mantığımı dinleyip oluruna bırakmalıyım ama duygusal olarak emme olayını hiç bırakmak istemiyorum saçma biliyorum hatta ben kızardım böyle düşünmeye ama sanki emmeyi bırakınca bana karşı olan bağlılığı (bakın bağımlılık demiyorum😊) azalacak gibi geliyor .. benzer durumları yasayan annelerimizle paylaşmak istedim hislerimi 😊