Ebruseyda Valla tüm modum kızımın uyumasına bağlı eğer uyumazsa huysuzsa ağlıyorsa bende ağlıyorum içimi sıkıntı kaplıyor napcam nasıl assam artık bu gaz mevzusuda sıktı doğru düzgün besleniyorum bile gaz olacak diye üç ay üç günlük
-Gizem- Ebruseyda gaz şurubu yada damlasını kullanmaya devam edin ben nurse harveys colex şurup kullanıyorum karnına da masaj yapıyorum. Yüzüstü yatırınca karna baskı olduğu için gazını rahat çıkarıyo yatırıyorum sancılanıyosa uyuyana kadar karnını ovalıyorum.
Erdmalprshn Ebruseyda Ben de öyleyim cocuğum uyumayınca yaşama sevincim gidiyor resmen. Benim için her şey duruyor😓kesinlikle kimyon çayı için günde üç fincan. Her yemeğime kimyon katıyorum. Bol proteinli beslenin. Biz maflor plus cok iyi geldi benimki de 2+24. Günde en az 3 defa masaj yapıyorum ayaklarını üşütmeyin siz de üşümeyin. Huzurlu günler 🙏🏻
Ebruseyda -Gizem- gazi cikmasina rağmen hala kivraniyor az önce okudum çikolata falanda gaz yapıyormuş gaz yapmayan ne var ne yicez ben bilmiyorum
SNGL27 Ebruseyda tüm yemeklere kimyon kullanın gazı yok ediyo sütü arrtırıyor kardeşim kuru fasülye bile yerdi
Ebruseyda SNGL27 yook nerde aylardır ağzıma nohut kuru fasulye hiç birini surmedim ama yeni duydum çikolata falanda gaz yapıyormuş süt ürünleri desen zaten öyle ot yiyim anca bari 😀 kimyon çayını da bu akşam icicem
Syldz Anason diye duydum bende rezene ile anasonu karıştırmıştım geçen 1 çay kaşığı verdim hem uyudu hem gazını çıkardi bilginiz olsun