Benim oğlum da 7 ay 27 günlük 2-3 gündür anlattığıniz şekilde. Uyanıyor yatakta dolaşıyor kendine yer beğenmiyor bı bı tarafa koyuyor kafayı bı diğer tarafa uykuya dalamayinca tekrar ağlıyor. Çok ağlayan kadar müdahale etmiyorum ben. Sonra emziriyorum bakalım geçecek mi ne zaman geçecek böyle daha mı memeye düşkün olcak bilmiyorum